Co najdeme například na webových stránkách, která provozuje firemní stravování


Není žádným tajemstvím, že dnes žijeme nejen v reálném světě, nýbrž i v tom virtuálním. Přes internet nakupujeme, zvláště pak dnes, v době pandemie, povídáme si s rodinou či přáteli, seznamujeme se s novými lidmi, sledujeme filmy či seriály, hrajeme hry a spoustu dalších věcí.

zaměstnanci v jídelně

Je tedy jen pochopitelné, že na něm trávíme stále více času, ať už pracovně nebo doma. A tohoto trendu si samozřejmě všimli i podnikatelé, kteří si samozřejmě nedají ujít příležitost, jak získat nové zákazníky a udržet si co nejvíce stávajících. Koneckonců, to je hlavní předpoklad dosahování stále vyššího zisku, což je cílem každé firmy.

Výsledkem ovšem je, že má dnes každá firma bez ohledu na svůj obor či velikost svou vlastní internetovou stránku. To platí i o těch, které se zabývají firemním stravováním. Příkladem zde může být webová stránka http://www.arter.cz.

Jak již bylo řečeno, jedná se o firmu, která provozuje firemní stravování, především v Praze. Jako taková však také potřebuje na svém webu zveřejňovat kromě těch obecných i určité specifické informace.

Je například jasné, že součástí každého firemního webu by měly být věci jako ceník, katalog zboží, kontakty a další. U firemního stravování se k tomu však přidává například i jídelní lístek. Ten musí obsahovat vše, co je nařízeno zákonem, a musí být také zveřejněn v dostatečném předstihu, aby zákazníci měli dostatek času si vybrat, zvlášť pokud je zde na výběr z více možností.

kulatý stůl s jídlem

Dále by zde měl být uveden způsob přepravy. Ten je důležitý, neboť právě na něm záleží, zda jídlo dorazí ještě teplé, zvláště v Praze, kde pohyb autem není kvůli silnému provozu a častým uzavírkám zrovna jednoduchý.

Jak je tedy vidět, je toho poměrně dost, co by měl zákazník vědět. A všechny tyto informace by měly být aktuální. Zákazník se totiž na ně spoléhá. Pokud by byly zastaralé, značně by to snížilo důvěryhodnost firmy, a tím také její zisk. A to si zkrátka nemůže dovolit.