Lidé zkouší stále nové a nové metody, jak přilákat nové zákazníky. Není divu, koneckonců je to důležité pro jejich přežití. Bez neustálého přílivu nové krve by jakákoliv firma velmi brzy zanikla. Jednou z velmi rozšířených strategií se v posledních letech stala pro malé a střední podnikatele metoda SEO. O co se jedná?
V zásadě jde o to, aby se internetová stránka dané firmy zobrazovala při vyhledávání specifického slova či fráze v internetovém vyhledávači jako jeden z prvních výsledků. Jaký to má účel?
Poměrně jednoduchý: zvýší se tím návštěvnost. A když se zvýší návštěvnost, pak se zvýší i pravděpodobnost, že si některý z těchto lidí https://www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/testovaci-jizda něco koupí, a možná se i stane pravidelným zákazníkem. To je cíl, ke kterému směřují všichni.
Je však jasné, že i u metodiky SEO test online SEOLight musel být proveden, než začala být nabízena běžným uživatelům. Jaké byly jeho výsledky? A jak byl vůbec prováděn?
Proveden byl vcelku jednoduše. Byla vybrána a zakoupena testovací doména. Ta musela mít jméno, které nebylo nijak výjimečné a ani se nedalo splést se jménem jiné stránky. To bylo důležité, neboť se tím vyloučila možnost náhodných návštěv, které si zkrátka spletly stránku. A zatímco běžné firmy by něco takového vítaly, v průběhu testu to bylo nežádoucí.
Následně byla ona doména upravena na internetovou stránku fiktivní firmy. Byly napsány i podpůrné články a celý projekt byl spuštěn. Zde se nekoukalo ani tak na to, kolik lidí by si od této firmy něco koupilo, ale spíše na to, zda a o kolik se zvýší návštěvnost.
Test pak ukázal dobré výsledky, i když ani zdaleka ne tak skvělé, jak některé společnosti, které tyto služby provozují, naznačují. Přesto jsou dostatečné na to, aby bylo možné ji bez obav nabídnout zákazníkům. A od té doby ji využily tisíce malých a středních podnikatelů nejen v České republice.